“Prvých občanov privítalo nové Klientske centrum Mestského úradu v Trenčíne 3. mája 2004. Čo je dnes už samozrejmosťou, pred 20 rokmi bolo ambicióznym projektom,” informuje mesto Trenčín na svojej webpvej stránke.
“Otázkou vybudovania klientskeho centra na Mestskom úrade v Trenčíne sa vedenie mesta zaoberalo približne rok. Inšpiráciou boli svetové trendy nielen v bankovom sektore, kde komplexné vybavenie klientov na jednom mieste už bolo štandardom, ale i v prostredí samosprávy, ktorá vo vyspelom svete tak isto fungovala na podobných manažérskych a klientskych prístupoch,” pokračuje.
“V piatok pred 1. májom 2004 vtedajší primátor mesta Branislav Celler za prítomnosti vedúcich zahraničných delegácií z Francúzska, Talianska a Írska slávnostným prestrihnutím pásky otvoril nové Klientske centrum na Mestskom úrade v Trenčíne,” konšatuje sa v príspevku.
“Slávnostné otvorenie Klientskeho centra sa konalo symbolicky v predvečer vstupu Slovenska do Európskej únie a bolo súčasťou trenčianskeho projektu „Otvorená Európa – otvorené mesto.“ Väčšinu záležitostí tak môžu občania od 3. mája 2004 vybaviť v ňom,” dodalo mesto.
zdroj: Mesto Trenčín
zdroj: trencin.sk