“Klientske centrum mestského úradu má novinku – je ňou vyvolávací systém. Občania, ktorí prídu do Klientskeho centra Mestského úradu v Trenčíne, tak už nemusia chodiť od okienka k okienku s otázkou, kde svoju požiadavku vybavia,” informovalo mesto Trenčín na svojej webovej stránke.
“V priestoroch centra pribudol vyvolávací systém – KIOSK. Občan si na jeho obrazovke vyhľadá službu, ktorú potrebuje vybaviť, a zoberie si lístok s poradovým číslom. Ak už máte v ruke lístok s poradovým číslom, potom už len stačí sledovať na monitoroch v klientskom centre, ku ktorému číslu pracoviska máte s vaším poradovým číslom pristúpiť,” pokračuje mesto.
“Každá zmena čísla je oznámená zvukovým signálom, preto nemusíte neustále sledovať monitor. Pracovníčky klientskeho centra vám budú v tejto novinke nápomocné. Cieľom inštalácie je zabezpečenie účelnej a komfortnej obsluhy, so zachovaním diskrétnej zóny,” dodalo.
zdroj: Mesto Trenčín
zdroj: trencin.sk